MadebyM

Made with love Made by M

Om alla var lika generösa som jag.

Publicerad 2009-04-23 11:10:45 i Alla dessa saker,

Eftersom jag inte kommer kunna blogga så mkt idag så tänkte jag på er
Hur ska mina läsare klara sig utan mig?
Även fast ni gör det medtanke på att jag ibland inte skriver på veckor
Men nu bortser vi från det

Här har ni sysselsättning:

Den blåa boxen - älskar den här sidan. Vill beställa hundra saker därifrån.
MIna favoriter just nu är Cupcake plåster och den osynliga hyllan!

Ben&Jerrys- Underbara underbara glass. Lek på denna sida så blir ni glada och sugna på glass
Dessutom så kan man vinna priser

Vintageportalen - En flicka med vackra saker. Jag vill verkligen ha en skrivamaskin just nu!
Tror minsann jag ska på secondhand och leta idag!

Youtube  - För er som inte vet (!!!!) så är det en sida där man kan broadcasta sig sj.
Fullt av bra musik och coola människor, lite som min blogg alltså.

NellyPellyBelly - Shoppa loss nu mina vänner, känner någon sig extra generös så vill
jag ha den vita oversized T-shirten med flickan. Hon ser läskig ut.

Fattar inte att jag postar den här videon.
Hoppas ni har humorn i behåll.
Haha, dansa gott folk dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela