MadebyM

Made with love Made by M

Om alla dagar var som idag

Publicerad 2009-04-22 10:33:40 i Alla dessa saker,

Sjukt fint väder idag.
Sjukt skönt att vara ute och promenera!

Nu är våren här på riktigt,
Såg massa Tussilagos på min promenad,
Kunde inte fota för att jag lämna mobilen hemma.

Jag önskar jag kunde säga att det var väldigt skönt utan
mobil men jag blev sjukt stressad.

Gick förbi hamnen också.
Såg luftkranarna och tänkte på Artmina.
Ska fota dom också för hennes skulle men det blir imorn!!


Meningar.
Väldigt vackert.
För övrigt, är det bara jag som tycker att Tussilago är ett väldigt gulligt ord.
Hade jag en katt över hade hon fått heta de.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-04-22 14:04:22

Åh va söt du är! Jag blir rent tårögd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela