MadebyM

Made with love Made by M

Måndag.

Publicerad 2008-09-23 00:11:33 i Alla dessa saker,

Nu är det en ny vecka igen.
Tiden går så fruktansvärt snabbt nu för tiden.
Nu är det fjärde veckan i skolan och vi ska snart ut på vår första VFU (verksamhetsförlagdutbildning)
Alltså vår praktik.
Mina tjejer ska äntligen komma hem. Skynda, ni har varit borta alldeles för länge!
Nu i helgen är det Studentfest, Lycksele Marknad och Scharinska mässa.
Hur ska jag välja? Jag tänker göra allt! :)

Jag älskar klockor, jag hittade en som jag verkligen verkligen vill ha på affären Myrra.


Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-09-23 18:50:39

Ja, du måste ju komma hit förstår du väl!

Tycker du ska med in på hotellet :D

Postat av: linnea

Publicerad 2008-09-24 18:51:19

Ska klockan hänga i luften? sådär som i Alice i underlandet! Du måste köpa den! Och även jag vill ha en sån! Får jag? Får jag Får jag??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela