MadebyM

Made with love Made by M

Jag har gjort massor!

Publicerad 2008-09-29 20:34:28 i Alla dessa saker,

Jag har handlat många saker, många bra saker men saker som jag borde kunna leva utan.
Men de vill jag inte.
Imorgon blir de den där vackra klockan!

Jag har ätit marknadsgodis och de va gott.
Eller de är gott, jag köpte ett helt kg!
Men de gör ingenting för jag har dansat idag.
Afro fuckig power dance.
De är kul och gör mig svettig! :D

Jag har varit på min första praktikplats som sjuksköterskestuderande.
De va inge speciellt, som vanligt och det är tråkigt för att jag vill ju lära mig nånting annat.
Byta glasögon liksom!

Jag har inte pluggat och de är dåligt!
Men de gör ingenting!

Dom här söta vill jag ha

Finns här:
http://www.tradera.com/_43_43_43_RYSKA_DOCKOR_sign_43_43_43_-auktion-73462810#pic

Ha de bra fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela