MadebyM

Made with love Made by M

En vanlig lördag?

Publicerad 2008-10-27 20:25:28 i Alla dessa saker,

Och så blev det lördag till slut.
Visst jag har väl alltid varit en sån som längtar till helgen.
Men förr i tiden så hade jag lika kul på vardagarna så jag längtade mer bara på nästa äventyr.
Men nu längtar jag verkligen till varje helg, det är som om man lever för att det ska bli helg
och jag vill verkligen inte leva mitt liv så.

Fast den här helgen hände det ju något speciellt så då är de klart att man längtar.
Moa och Malin skulle äntligen tatuera sig. Det har planerats i över två månder och jag har längtat.
Även fast jag inte skulle göra något så är jag helt fascinerad av tatueringar!!

Malin blev helt sjukt snygg, går inte ens att förklara med ord.
Tur att jag har bilder:D
Moas blev precis så cool som jag trodde att den skulle bli.
Typsnittet är kung!

   

   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela