MadebyM

Made with love Made by M

Saker jag verkligen gillar

Publicerad 2008-10-02 11:59:09 i Alla dessa saker,


Saker jag verkligen gillar med mitt yrkesval.

- Jag får bära Scrubs, precis som JB och Turkelton.
- Jag får hjälpa männsikor och det är väldigt viktigt för mig.
- Jag får träffa massa massa massa med människor som vet så
   mycker mer än mig.
- Jag har extremt lätt för att få jobba extra, kan nästan alltid få jobba när jag vill.
- Jag har super mysiga arbetskamrater, speciellt dom på HJÄRTAT!
    Tack för presenten flickor och pojkar.
- Jag behövs lika mycker i Sverige som i Australien som i Norge som i Kina.
- Jag känner mig duktig.

 

Saker jag verkligen inte gillar med mitt yrkesval.

-Jag får inte använda mitt underbara lila nagellack när jag jobbar (Mina personliga ilandsproblem.)
- Jag måste ibland vakna låååååångt före sju för att hinna på jobbet.
  Jag är verkligen inte en morgonmänniska.
- Jag kan inte använda parfymer för de kan vara dåligt för vårdtagarna, 
   vilket resulterar i att jag nästan alltid glömmer bort de när jag inte är på jobbet.
- Jag får inte dömycket betalt.
- Jag måste jobba helger.

Men vet ni vad, de spelar ingen roll, de finns inget annat jag borde göra.
Vissa saker krockar med andra men de gör ingenting.
Det är det enda jag kan minnas att jag ville göra när jag var liten.
Det är mitt kall?

Kommentarer

Postat av: Oskar

Publicerad 2008-10-02 12:04:01

Haha inte? :D Jag vet inte, är en fattig student som bor hemma. Har noll koll :(

Postat av: missgranby

Publicerad 2008-10-02 14:42:00

TACk gud vad söt du är!!!!

Postat av: micchis

Publicerad 2008-10-02 19:26:56

ibland går livet upp och ner, hatar det :p

Postat av: Erica

Publicerad 2008-10-03 11:22:09

Vad sysslar du med nuförtiden marie? jobbar du elle pluggas det? :)

Postat av: missgranby

Publicerad 2008-10-03 23:12:37

åh tack!!!! glad***

vet inte om jag skrev här innan, men isf skriver jag bara samma sak två gånger: TACK

Postat av: Kickan

Publicerad 2008-10-07 14:52:31

Det va kanon ;D bästa födelsedagen ever tror jag :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela