MadebyM

Made with love Made by M

Julen är här?

Publicerad 2008-10-27 16:23:28 i Alla dessa saker,

Men vi vände iaf och tänkte handla på Rusta istället.
Men jag fick nästan ångest där inne!!
Julsaker till tusen, hela Rusta hade förvandlats till en enda stor julbutik.
Jag förstår inte hysterin. Lev i nuet gott folk?
Fast idag när jag vaccinerade mig mot Hepatit B (som skolan betalar)
frågade jag någon vad de va datum idag,

Hon sa:
-"Det är den 27 idag, mindre än två månader kvar till jul"

 
Rusta,

Rusta

De kanske är jag som borde stressa lite?
Men jag har tappat tron för julen,
jag brukar alltid vara stolt över att jag har mitt barnasinne kvar men det
stämmer nog inte för när jag var liten älskade jag julen.

Kommentarer

Postat av: miss li

Publicerad 2008-10-27 17:20:36

JAG ÄLSKAR JULEN! JAG VILL JULPYNTA NU!!!!

Postat av: Jonathan

Publicerad 2008-10-27 17:44:52

Kom ihåg att köpa något bra i födelsedagspresent åt mig mkay.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela