MadebyM

Made with love Made by M

Va vore snön om den var lila.

Publicerad 2008-11-17 19:34:57 i Alla dessa saker,

Jag gillar inte snön så särskilt mkt.
I helgen när vi skulle vara ute i snön ( det snöade) så tog jag mina tygskor!!
Tygskor, korkat, men jag vill inte erkänna att vinter är här.
Visst de är jätte fint när det är snö i skogen.
När trädens grenar blir tunga av vita kristaller så är det sagolikt
Men även vackra saker har dåliga sidor.

1. Det är kallt.
2. Det är kallt
3. Man måste ha mkt kläder på sig och de är inte min starka sida.
4. Man måste vara försiktgt så man inte halkar och slår sig, de gör ont.
5. Det är kallt.
6. Man måste ha handskar och jag tappar alltid bort mina, vilket resulterar i att jag fryser om händer vilket resulterar till att man blir ledsen

De finns säkert fler dåliga saker och ja, jag är medveten om att punkt 1, 2 och 5 är likadana men det tåls ju att repetera.
Och ja, det finns bra saker, typ snöskoter, skridskor, snögubbar och sånt men jag gillar varma saker!

Jag skulle älska om snön var lila dock, då skulle det vara feta coolt.
Så njut nu av er snö snöfolket medan jag lägger mig under en filt och dricker te!


Annie visar sina skills

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2008-11-17 21:11:37

aah ja tror ja måste de asså haha

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-11-17 21:59:23

Jag tycker du är fett negativ.

Du kommer väl hit i helgen va, va, va?

Jag är taggad som faen, hihihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela