MadebyM

Made with love Made by M

En film och en grupp

Publicerad 2008-11-25 17:07:00 i Alla dessa saker,

Jag vill vekligen verkligen se filmen Twilight.
Mer än allt just nu faktiskt.
Jag vet inte vad den handlar om riktigt.
Om vampyrer och kärlek och sånt mysigt.
Och inte illa pinkad att Paramore ( som förövrigt är ungefär det enda jag lyssnar på just nu)
har gjort en låt som är med på deras Soundtrack.
Låten är bra så nu hoppas vi på filmen.

Paramore-Decode.


Svenska hemsidan för filmen

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-11-25 17:33:21

Men OM jag har! :) Shoppat lite idag. Tur löningen kommer på torsdag :P Hur är det sjääälv?

Postat av: Robin

Publicerad 2008-11-25 19:49:55

Ey yo. du skrev på min blogg förut. Vet inte vem du är XD du är typ syrrans kompis va? Aja, Hej flicka.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-26 17:43:23

jo ja ha jävla fin blogg. de ha du me:)

Postat av: Rebecka

Publicerad 2008-11-26 18:13:44

Jag vill också se Twilight! Jag vet knappt heller vad den handlar om.. Men alla jag känner som sett den, säger att den är riktigt bra :) Så, det blir nog snart ett biobesök för mig tror jag!



På tal om att baka till dig, du skulle ha varit hemma hos mig idag och igår! Då hade du fått smaka både dessert, praliner och chokladdryck! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela