MadebyM

Made with love Made by M

Sova i köket, men vänta, det gör jag ju!

Publicerad 2008-11-28 15:11:00 i Alla dessa saker,

Jag är normal också faktiskt så ska försöka skriva ett normalt inlägg.

Idag har vi pratat om Skelett och Muskler.
Vad allt heter på latin och sånt spännande.
Det känns ju faktiskt ganska bra måste jag säga.
Jag kan ganska mkt pga Idrottsmedicinkursen jag läste på gymnasiet.
Jag fick för övrigt MVG! :D

Jag har ingen mat hemma så blir lite irriterad på att jag måste gå och handla det.
Men jag har ingen disk så de är ju ett plus!!
Det ska finnas balans, det strävar kroppen,
Det lärde jag mig igår!

Tråkigt med normala inlägg.


If you wantbreakfast in bed
sleep in the kitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela