MadebyM

Made with love Made by M

Om helgen som varit...

Publicerad 2008-11-18 12:36:15 i Alla dessa saker,

I helgen såg vi hela Sagan Om Ringen-triologi.
Den är så himla underbar.
Tolkien är ju helt tokig, han måste ju ha världens bästa fantasi.
Jag önskar jag hade fantasi som honom och kunde skriva en lika bra uppsättning böcker.
Vi satt i mörket hos Samuel med ljudet på 400% och hade det dömysigt.
Massa chips och massa godis,
Julskum var ju inte lika coolt men faktiskt så var det väldigt gott faktiskt.

Jag är kär i både Legolas och Samwise.
Legolas är en vacker karl,
Mina vänner tycker jag var dum som gillade honom eftersom han så uppenbarligen var gay.
Och det är ju dumt att tråna efter någon man aldrig kommer kunna få?

Och Samwise är världen bästa vän. Jag tänker skaffa mig en katt som ska heta det.
Samwise the great. Utan honom vore Frodo ingenting. Absolut nada.
Ungefär som jag utan the Benkie.

  
Efter maratonet, ganska slitna.

Men det roliga var ju att efter själva filmen så såg vi massa parodier
Haha jag vet att det är nördigt men jag tycker det är skitkul!
Roligt roligt.
 
Tack mina vänner för en underbar helg!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-18 18:11:53

haha jag och selin har sett 10000 st parodier på sagan om ringen. dom är ju kung! :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-18 18:13:39

glömde skriva att det var jag hazze!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela