MadebyM

Made with love Made by M

Trampa lite jordgolv och inta kråkans position.

Publicerad 2008-11-13 18:09:40 i Alla dessa saker,


De är världelöst när man bestämt sig för att träna och så är det man vill göra fullbokat!
Jag är ju en grupp-tränar-människa, Tycker det är tråkigt att "gymma" men de kanske också är en vanesak,

Men nästa vecka blir det till att trampa lite jordgolv och inta kråkans position! haha

Idag har det gått bra, har varit på skolan hela dagen.
Mina tankar har dock vandrat från tatueringar till Elin i Falun och massa böcker.
Tatueringar har ju åter igen tagit plats i min hjärna och lär ju inte försvinna förrän jag har gjort
tiotusen stycken! :D Jag har några planer som ni kommer älska!

På min riktigt tråkiga föreläsning om vetenskapligaartiklarsökningMeshbajs så pratade jag med ElinPelin
som hädanefter bor i Falun och det var trevligt. Man blir som påmind om hur livet kommer bli nu framöver.
Alla ens vänner på olika håll med deras egna liv, välkommen till vuxen världen!

Böcker böcker, älska älska.
Just nu vill jag ha The Art of Teese med den undersköna Dita.
Johnny Depps (Hotmothafucka) självbiografi och Marilyn Mansons självboigrafi.
Den perversa jäveln.


Kråka

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2008-11-13 18:26:20

Tack. Men det är alldeles för krånglig och alldeles för mkt självförvållat.

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-13 22:29:11

Blir snarare en Picasso än en Sjuksköterska av henne :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela