MadebyM

Made with love Made by M

Svarta tårar på mina kinder.

Publicerad 2008-11-18 12:00:00 i Alla dessa saker,

Det förflutna hinner alltid ifatt en till slut?
Man kan vara hur lycklig som helst men ändå så kommer det smygande?
Minnen kommer till mig hela tiden.
Bra minnen, fina minnen, härliga minnen som får mig att le.
Men när jag påminns fylls jag med sorg. Sorg för mig sj,
Sorg för att det var jag som sabbade allt.

Tidigare brukar det vara jag som tog den mesta skiten.
Det var nästan alltid jag som låg hemma med blöta kuddvar och svarta tårar på mina kinder.

Det är så svårt att se framåt när minnena från förr kommer.


Ge mig ett ljus i mörkret?

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-18 16:38:14

"Sorgen är som en pil. Du blir sårad om du försöker fånga den i luften, men om du låter den flyga sin bana ut, då kommer den att falla till slut, oskadlig, till jorden."



/Vera Henriksen (1927-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela