MadebyM

Made with love Made by M

Stugorna från helvetet.

Publicerad 2008-11-20 09:47:16 i Alla dessa saker,

Tvättstugor.
Alla vet att det är på allas ansvar att städa.
Alla vet men ingen gör det.
Senast Linnéa va här så skulle hon tvätta lite och HON var tvungen att megastäda.
De är ju för fan pinsamt om ni ursäktar franskan.

Det värsta tycker jag är när man inte ens kan städa upp sitt tvättmedelsspinn.
Tänk på alla stackars allergiker.
Tänk på lilla mig.
Inte feun vill man börja sin tvätttid med att städa.

Frustration.
Fast man kanske inte ska förvänta sig så mkt med enbart studenter omkring sig.

Men det finns väl inte så mkt att göra.
Snart blir det arga lappar på dörren! Sånt gillar vi.

Jag skulle ta kort på min tvättstuga om jag orkade men de få va.
Den har inte förtjänat någon bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela