MadebyM

Made with love Made by M

Ordtorkan tog slut snabbt

Publicerad 2008-11-07 00:34:01 i Alla dessa saker,

Imorgon ska jag hinna med mycket känns de som.
Ska hinna tvätta från sju till nio, för annars har jag bara två trosor att ha
på mig till nästa torsdag!! Fick ett förslag om att vända trosorna ut och in och på
det sättet få "fyra" trosor men dissar den idén.
Sen ska jag göra mig vacker, duscha och allt de där,
Äta frukost, diska bort allt och städa och dammsuga.

Sen måste jag hinna välja kläder för fyra dagar i förskott(!)
Hur ska jag klara de som knappt klarar dag för dag?
Men hur som ska jag packa och hinna städa tvättstugan innan 20 över nio.
När klockan är så mkt så måste jag på skolan och skriva ut åhörarkopior för
föreläsningen som börjar 10 och slutar 12.

Hem på lunch, ta med sakerna till skolan och sitta på nästa föreläsning.
Bussen till helgen äventyr går 14.50.
Är framme typ vid åtta och då blir det mysigt men mina damer!

Då blir det att göra sig vacker och sen gå in i dimman och ut i mörkret.

Jag fattar om ingen orkade läsa de där för jag orkade knappt skriva de!!


Bilden har inget att göra med något, har bara ingen på mitt vackra ansikte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela