MadebyM

Made with love Made by M

Nudlar är för drottningar

Publicerad 2008-11-17 12:30:40 i Alla dessa saker,

Nu är det inge helg längre så Marie sitter vid datorn igen!
Helgen har varit riktigt riktigt bra.
Jag har åkt skridskor för första gången på riktigt länge.
Henke är ju så klart bäst på det, som med allt annat.
Men jag kan ju skryta med att jag inte ramlade i alla fall.
Haha vi hade skit snygga mössor på oss också, NOT.
Ni ska få se bilder senare.

Patrik hamnde under isen också, de är tur att han är lång och kan stå på botten! :D

Sen har vi haft maraton.
Vi har sett hela Sagan om Ringen triologin.
Kungligt.

Men nu ska jag äta klart min studentlunch, Nudlar alltså!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-11-17 12:44:59

Haha, även fast jag är hemma hos mor och far idag så äter jag nudlar till lunch ;)

Postat av: Jen

Publicerad 2008-11-17 14:10:23

åh va mys :)

Postat av: Jen

Publicerad 2008-11-17 15:53:17

hehe jadu ja vet inte de ja :S han ser lixom ut att gå på nånting som gör honom avslappnad.. lite väl avslappnad.. hahhaa

Postat av: Kickan

Publicerad 2008-11-17 17:08:05

Hah, fler än jag ! ;D :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela