MadebyM

Made with love Made by M

Me is back!

Publicerad 2008-11-25 00:59:12 i Alla dessa saker,

Jag är tillbaka,
Har visst minsann en tenta imorn.
Känner mig inte föreberedd för tre öre och jag längtar redan efter helg igen.

Nu börjar allvaret.
Anatomikursen börjar snart.
Mkt spännande och skrämmande.

Jag har haft en underbart härlig helg.

Sprängt en tallrik i micron, lunchat med Kickan, Gosat med the Benk,
Smsat massor, Firat Greta, Dött av förälskelse till Neas nya gaddar(ja pluralis)
Hittat Sessan på underliga ställen, sett snön falla och sovit i väldigt konstig ställning.

Mer om det senare, nu måste jag sova så jag klarar den kommande tentamen.


Så här såg det ut tidigare idag när jag försökte plugga lite


Detta var jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela