MadebyM

Made with love Made by M

Helg fast inte riktigt.

Publicerad 2008-11-20 09:42:34 i Alla dessa saker,

En ny dag och idag har jag helg.
Jag har dock varit uppe sen halv sju och de brukar jag inte vara på helgerna.
Förra helgen så sov jag typ till fyra en dag.
Man får inte så mkt gjort på sånna dagar men jag är tvungen ibland.

Men inte idag. Har tvättat och tittat på "Vakna med the voice"
De är ju verkligen ett roligt program, radio och tv.
Kommer det till slut bli så multitasking här i världen att man kommer få massage på bion och manikyr i Icakön?
Inte för att de skulle vara helt fel men ändå.

Nu ska jag tacka mig diskhög och sen så måste jag packa lite för äventyr som komma skall.
Och just ja, ni måste påminna mig om att plugga idag.
Blir de inge plugg så blire inge party ihelgen!


En mkt vacker bild på mig denna dag,
Mössa har jag för att det är så kallt att springa ut och in till tvättstugan, brrr

Kommentarer

Postat av: I

Publicerad 2008-11-20 10:48:49

Du är soet min älskade vän.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela