MadebyM

Made with love Made by M

Gubbar som sopar?

Publicerad 2008-11-27 12:36:44 i Alla dessa saker,

Förut när jag skrev om "sopgubbar" så menade jag inte "sopiga gubbar"
eller "gubbar som sopar" utan gubbar som tar hand som sopor.
Om de nu var någon som inte fattade de.

Om det var nånting jag lärde mig förra kursen så var det iaf att man måste definera sig rätt.
Så de så.

Nu är jag hemma på lunch.
Känner mig riktigt stressad denna dag.
Och glöm det jag skrev igår om att jag läste Anatomi och Fysiologi.
Jag läser MATTE och KEMI också.

Och jag måste säga att jag har köpt de äckligaste tomaterna i hela världen.
Men jag tänker äta dom ändå, lite skit rensar magen!!!

Jag kommer även få ont i magen för Ida har nämligen pratar om äckliga saker på sms idag.
Penis som går in och ut och nånting om någon mun och nån rumpa.
Hoppas inga flickor kramar pojkar, då kan man tydligen bli med barn :O

Ha en bra dag folket i världen!


Jag med stor tunga och Ida är också med på ett hörn.
Detta är inte idag, tänkte att ni behövde skratta lite!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-11-27 22:39:23

haha va söta ni är :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela