MadebyM

Made with love Made by M

Grattis!

Publicerad 2008-11-25 12:43:39 i Alla dessa saker,

Om jag inte hade varit så glad idag hade jag blivit arg just nu.
Både rodden och Yogan imorn är fullbokade.
Vad feun ska man träna då?

Min lillebror som snart är stor fyller år idag.
Grattis grattis!!!!!!
Jag är ledsen att jag inte kan komma och leka med dig
och äta din tårta!!
Jag är ledsen över att jag vann över dig i armbrytning igår. NOT!
Mohaha.


Ja men hur som helst.
Grattis!


Tro inte att jag ser dig som President nu!


Ganska söt


Den här var bara dålig.

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2008-11-25 13:11:44

kan vi ses nån gång tycker jag med :( när kommer du hem nästa gång? jag är ledig på lucia iaf :)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-25 15:39:06

Haha, elr hur? Namn värdiga riktiga rocködlor vettu ;)

Postat av: I

Publicerad 2008-11-25 15:51:50

I know dude, jag tänkte på det. När ni skulle ha lite uppfostring med mig för att jag skulle lära mig att sova själv. But no. I learned nothing. Jag är som en gammal, dålig hund. Jag kan ej läras! Kanske kanske. Då kommer jag vara lycklig. Min fina M-sked.

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-11-25 16:04:50

Tyvärr så är mina scones slut för denna gång, men jag hör vell av mig nästa gång jag gjort så kan ja bjuda :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela