MadebyM

Made with love Made by M

Du och jag.

Publicerad 2008-11-20 09:56:18 i Alla dessa saker,

För er kanske det ser ut som vilken pojke som helst,
Men för mig är han den finaste pojke i universum



Idag är det den 20/11 de betyder att vi har varit tillsammans i 1 år och 11 månader.
För varje dag som går så älskar jag dig mer och mer.

Jag skulle kunna skriva massa fina ord om hur bra jag trivs med dig
och hur jag tror att vi kommer leva tillsammans för alltid.
Men jag tror jag skiter i det idag, för det finns tre ord på denna jprd som jag inte kan säga nog.
Som människor använder lite för hastigt och lustigt.
Men när jag säger dom till dig så kommer de från djupet av mitt hjärta.
Precis lika hårt idag som första gången jag sa dem.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-22 20:52:06

Ni är så fina tillsammans Marie! Ni är nog det mysigaste paret jag känner :) Massa kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela