MadebyM

Made with love Made by M

Även fast du är optimist så älskar jag dig.

Publicerad 2008-11-13 21:41:24 i Alla dessa saker,

Mitt hjärta är fyllt av sorg.
Även fast vi ofta tänker olika och även fast du är så långt borta så älskar jag dig
Även jag vi tycker olika om olika personer så älskar jag dig.

Även fast du är coolare  i håret än mig och även fast jag har en likadan text som dig så älskar jag dig.
Även fast du nästan börjar bli en crazy catlady så älskar jag dig.
Även om du troligtvis aldrig någonsin mer kommer komma hit till övik så älskar jag dig.



Även fast jag inte kan göra allt bättre så hoppas jag att du älskar mig.
Även fast jag inte har sett din nya inredning så hoppas jag att du älskar mig.
Även fast jag inte alltid är toppen så hoppas jag att du älskar mig.
Även fast jag är jag så vet jag att du älskar mig.

Även fast jag inte fattar tjusningen med den här låten så har jag den för jag älskar dig.


Du vet väl att jag finns här även om långt bort?
Du vet väl att jag älskar dig?

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2008-11-13 22:18:06

hihi ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela