MadebyM

Made with love Made by M

Trött, tröttare, Marie

Publicerad 2008-05-08 16:19:31 i Alla dessa saker,

För lite skönt hemma mys lyssna på Melissa Horns låt Långa nätter
Briljanta texter.
http://www.youtube.com/watch?v=37rBTst0Bsc

Jag är trött,  trött så trött.
trött på folk, trött på skolan, trött på att de har regnat i två dagar.
trött på att inte veta om man kommer in på någe universitet.
trött på min kropp som stöter ut tatueringen.

Mest av allt är jag trött på att vilja rätta folks dåliga beetenden.
Trött på folk som inte ser sanningen, trött på folk som ser den men skiter i den.

Veritas Aeguitas är allt jag säger!

Men nu borde jag ju vara glad egentligen, skolan är snart slut och då har jag ju hela livet framför mig.
Livet, vad vill jag med det då?
Hur långt i framtiden kan man se?
Just nu kan jag se ungefär tre månader framåt.

Jag älskar dig Linnéa, i min värld full av val är det skönt med någon som du.
Du säger alltid de rätta sakerna!

Tack Buttkiss.blogg.se för att jag alltid kan prata med dig,

Min älskade HenkeBenk!
Utan dig vore livet som en vinter utan snö,
som äggmacka utan Kalles randiga.

Men nog om de,
Idag fick jag delegering på jobbet, så de va ju skönt att få de bortgjort.
Jag har nyss läst en bok, en äkta tjej bok med bögsex och alkohol.
Läs den för lite snabb underhållning.

Vill för övrigt gratta Ida så här i efterskott,
Grattis tjejan, nu är du lika gammal som jag :D

Har jag skrivit att förra helgen var kanon bra förresten?

Jag jobbade, fick i mig alkohol, skrattade, dansade,
var med den underbara Tess, fick åka bil med Boris, prata med Johan B
jag fick säga Oskar hur många gånger jag ville och vi lämnade en ensam Johan på en
parkbänk och Henrik har nu en ny bil. Vi kan kallad den för Borat.
Låter inte de bra? :D


Ännu ett tips fast nu om en film,
det är den allra bästa filmen i världen tror jag.
The Boondock Saints.
Se den och lämna en kommentar!
Jag ska se den ikväll hoppas jag :P
En annan film är Sweeney Todd, den är lite odd, men jag gillar faktistk den ändå


Åhh älska jag är kääär!

"And shepherds we shall be,
For Thee, my Lord, for Thee,
Power hath descended forth from Thy hand,
That our feet may swiftly carry out Thy command.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In Nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti."


Tills vi ses igen mina vänner, Over and Out.

Love M

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-08 16:30:27

Det lät som en bok för mig :P kan ja låna den ?
Måste verkligen säga tack tillbaka, du är den jag kan prata med när jag inte vet vad jag ska göra !

Postat av: Laban

Publicerad 2008-05-10 15:14:06

Kämpa nu Marie, inte långt kvar! Vad vill du plugga vidare till? Det är nu man ska njuta utav den sista skoltiden :)

och sommarn är ju här, kan det bli bättre?
sköt dig, play nice! :D

puss L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela