MadebyM

Made with love Made by M

This is life.

Publicerad 2008-05-04 12:01:40 i Alla dessa saker,

Livet är på topp

Jag har hundra saker i skolan men ändå så njuter jag av livet till max.
De senaste dagarna har jag inte kunnat blogga, har haft för mkt att göra.

I Onsdags gaddade jag mig för första gången!
Dagen efter var jag hos min farmor, den bästa.
Dör hon dör jag.
I fredags var vi i Umeå. Vi åt Kinesiskt och vi handlade upp massa pengar.
Har hittat det godaste kaffet i hela världen.

Så de senaste dagarna har varit bra.
Visst varje dag har haft sina dåliga stunder men så är det ju.

Runt den vänstra fotknölen sitter nu förevigt jag och  mina syskonsnamn förenade i en cirkel.
I det högra örat finns det litet hjärta.Vill man vara fin får man lida pin!



I min hjärna och kamera finns nya minnen av farmor och farfar.

  

I min nya garderob finns det nu ett par gula jeans som längtar efter att få följa med på äventyr.

Igår var det fest efter jag hade varit på jobbet.
De va skit roligt.
Jag och Tessan och OskiPoski fick åka bil med Boooooris!
Haha mer om de sen

Vill gratta Sandras som tagit körkortet!!
Congrats!

Fem av fem toasters till mina vänner och karl!
Vad är man utan vänner?
Ni vet vilka ni är <3

Låten är till Vick!
Paramore-Misery Business

 

Haaaaaj/ M

Kommentarer

Postat av: Laban

Publicerad 2008-05-06 21:09:17

hur går det med projektarbetet? inte långt kvar nu till studentens lyckliga dar..! :D
puss L

Postat av: Oskar

Publicerad 2008-05-12 00:39:41

Hahaha så nöjd över att ha åkt bil med boris!!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela