MadebyM

Made with love Made by M

Och det är allt jag har att säga om det.

Publicerad 2008-05-16 09:47:04 i Alla dessa saker,

Bidrottningen är ingenting utan sina bin

Jag säger som Forrest Gump :
"Och det är allt jag har att säga om det"

Fredagmorgon, de är nu helgen är ett faktum,
Två lektioner kvar sen ledig ledig!!
Jag ska faktiskt inte jobba i helgen helgen!
Underbart.

Köpte cosmo igår, Jag gjorde Matte igår
Jag skrattade så jag trodde jag skulle dö igår.


Låten är av Midnight hour, om man sett Ghost Whisperer så tror man att de heter Crimson Doves
men de är fel :D



Gå in på http://webshop.kii.se/system/search/product.asp?id=739 för den coolaste klockan.
Den är bipolär och det är en äkta nörd klocka,
Jag älskar den.
Betyder de att jag är en nörd.
Jag tror nog det :P

Ha en underbar helg mina vänner.
Play nice!
M;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-16 11:38:44

älska Forrest Gump s kommentar :P haha

Postat av: Laban

Publicerad 2008-05-18 20:44:32

Låten var fin :) Helgen har vart spårad, hihi saker som man inte kan skriva på bloggen, då kommer folk bli arga :P Hur är din helg?

JAG ÄR FATTIG M;! Har 85 kronor, det är första gången jag är fattig EN VECKA innan löning! Vad gör jag med mina pengar?!

Play Nice / L;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela