MadebyM

Made with love Made by M

Mkt mkt mkt

Publicerad 2008-05-25 23:35:36 i Alla dessa saker,

Nu är den här veckan slut.
Och det finns så mkt jag vill skriva om.
Om mammor, om sanna vänner, om kärlek, om
gratis mms, om hur föbannad man kan bli, om hur kul man kan ha på
Linnéas fösdelsedags fest, om hur nakna vissa männsikor är, om hur ledsen man kan bli.
Om hur mycket som kan bli fel och saker som bara verkar bli bättre hela tiden.

Jag skulle vilja skriva om att det är morsdag idag.
Det är alltså alla mammors dag

Mammor. mormödrar, Svärmödrar,
gudmödrar, farmödrar, styvmödrar,
biologiska mödrar, plastmödrar.

Känn er alla älskade idag men är det inte bättre om man visar att man älskar sin mamma varje dag?
Lite uppskattning för allt mammajobb som hon gör.
Älska din mamma idag men älska henne lika mkt imorn.
Gör inte morsdag till en dag då man bara äter tårta!
Det här har faktiskt Linnéas mamma lärt mig :D

Och så ville jag ju skriva om sanna vänner,
Det finns sanna vänner, dina vänner, mina vänner,
falska vänner. Gamla vänner, nya vänner, dåliga vänner, bra vänner.
Jag vill hellre att alla mina vänner är "sanna vänner"
Om man inte är en sann vän, är man då ens en vän?

Och kärlek kan man ju alltid skriva om så jag skriver bara:
Ta hand om varandra.
Kärlek är inte bara kärlek till en man eller en kvinna.
Man kan älska livet och blommor och massa saker.
Ta hand om varann och ha hopp!
Bra råd som jag sj borde följa!

Och igår hade vi fest för Linnéa.
Det var hur kul som helst, alla kunde slappna av,
Det blev inge bråk, inge snack(efter en stund)
Och jag var nöjd,
Hoppas Linnéa också blev de.

Vi åt god mat  och umgicks med trevligt folk.
Vi fick se några härliga partytrick , nakna så att säga och vi piercade en kille i båda hans öron.
Vi insöp lite alkohol och dippade kall beasås från duken.
Vi tog bilder och vi skrattade och jag var lycklig.
Jag är lycklig.

Oj vad jag babblar, nu skrev jag visst om allt som jag ville skriva om från början. ;P

Bilder från helgen finns på.



Och alla gratis mms bilder kommer imorn :P
De blir spännande!

Såg en underbar film ikväll och om den får ni höra om imorrn:P

Jag kommer alltid att gilla Backstreet Boys tror jag.
Pinsamt men sant, jag är i alla fall sann med mig sj



Lek fint barn/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela