MadebyM

Made with love Made by M

Jobb,jobb, jobb

Publicerad 2008-07-31 12:23:25 i Alla dessa saker,

Jag tror att det är viktigt att man känner sig behövd på sitt jobb.
Att man har ett jobb som gör att man känner sig betydelsefull.

Jag har ett sånt jobb och jag tycker det är jätte skönt.
Om jag inte var på jobbet skulle det vara mycket som skulle bli mer stressigt för
mina kollegor.
Det skulle vara små detaljer som folk skulle märka inte var gjorda.
Jag tror då det.

Något jag däremot vet är att det skulle bli kaos på Henriks jobb om han inte
var där. Det gör mig glad. Min man är duktig :D

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-07-31 17:19:49

Men heeej.



Jag har sett nu att du har uppdaterat som aldrig förr.

Jag missar rätt mycket, eller så är jag lite efter. Välj själv.



Det är varmt ute. Du vet varmt, så man dör.



Var i Skåne för ett tag sen, och min pappas fru ville att vi skulle brevväxla, för hennes brevkompis hade dött. (Ja, hon är rätt gammal.)



Tänk dig den gamla goda tiden, brevväxling, ist för att kommentera bloggar. Alltså, min fråga är, ska vi börja brevväxla? :)



Play nice my love.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela