MadebyM

Made with love Made by M

Plus V.S Minus!

Publicerad 2008-07-18 14:43:09 i Alla dessa saker,

I äkta SATC anda så måste jag ta hjälp av ett Carrie knep.
LISTAN!
Listan är ett hjälp sätt om man inte kan bestämma vad man ska göra.
Man skriver plus eller minus för den sak man har svårt att bestämma sig för.
Och den spalt som blir längs gäller!

Min lista ska handla om jag ska åka till övik och plugga.

Övik


+
Jag får plugga
Klar om tre år.
Ett helt nytt ställe
Kan shoppa hela tiden
Egen lägenhet


-
Långt från alla jag känner
Saknar Familj
Måste ta lån
Forlorar mitt helg jobb på hjärtat

Fortsättning följer :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-19 07:59:21

Jag såg minsann ett fler plus än minus ;) xoxo / I

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela