MadebyM

Made with love Made by M

saknar dig sen du försvann, saknar o känner mig halv nu

Publicerad 2008-07-28 18:50:22 i Alla dessa saker,

saknar dig sen du försvann, saknar o känner mig halv nu
saknar dig, saknar vår lek den som vi gjorde du vet den
saknar o höra mitt namn sägas, jag saknar din hand
saknar din pappas familj, saknar o ligga intill dig
men öppna du den där dörren, ta på dig skorna, måste jag ta sönder dig?
för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig
jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa dig
jag tänker stoppa dig, stoppa dig
snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig för
ingenting är som det va, ärligt vad har jag kvar nu?
ingen ny prick på din hals, ingenting ingenting alls
har ingenting att lämna tillbaks, inte en endaste vas
ringer men får inget svar, det är ingen som ringer tillbaks
öppna du den där dörren, ta på dig skorna, måste jag ta sönder dig?
för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig
jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa dig
jag tänker stoppa dig, stoppa dig
snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag
tänker för mycket på dig
snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag
tänker för mycket på dig
snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag
ooh jag vet var du jobbar o handlar, var du tar bussen o var du gömmer dig
mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig
hjärtat brinner, jag springer, stannar när du märker att jag förföljer dig
för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig
jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa dig
jag tänker stoppa dig, stoppa dig
stoppa dig, stoppa dig, jag tänker stoppa dig
stoppa dig, stoppa dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela