MadebyM

Made with love Made by M

Vita pärlor.

Publicerad 2008-12-21 15:44:45 i Alla dessa saker,

Är det inte lustigt hur lite choklad och glögg kan ta bort smärtan från något elakt.
Mensvärk.
Så nu sitter jag här med mina 400 g choklad( ja, jag köpte två stora Marabou kakor) och min varma glögg
och kände att jag ville skriva.
Har hundra tankar.
Borde ha skrivit för flera veckor sed

Det är så konstigt den här julen, allt som jag inte brukar gilla har jag börjat gilla.
Allt som inte brukar kännas så mysigt är helt undebart.
Snön till exempel, jag hatar egentligen snön, det är kallt och dåligt. Men inte i år.
Jag förstår inte hur nånting som är så kallt kan vara så vacker, kristallvitt.
Glimmrande och förtjusande.
Det påminner om för något år sedan när jag gick en modevisning och var helt klädd i vitt.
Vit päls, lockar i håret och en tiara och massa glitter. Ljuvligt.

Jag brukar inte gilla pepparkakor heller men i år var dom helt underbart goda, munorgasm
Jag tänker till och med erkänna att jag inte ens brukar gilla julen, julen har tappat syftet.
Julen ska vara nånting bra men alla bara stressar och stressar.
 Men i år, år 2008 så känns det så himla mysigt med julen.

Betyder detta att allt som jag trodde om mig sj kommer att prövad 2009?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela