MadebyM

Made with love Made by M

JD i mitt hjärta

Publicerad 2008-12-02 22:18:01 i Alla dessa saker,

Henrik har köpt Scrubs säsong 1 till mig,
Även fast jag har sett nästan alla avsnitt mer än en gång så älskar jag den serien.
De har jag i och för sig skrivit i bloggen två-tre gånger förut.
Jag är nog lite kär i JD också.

Men de hör inte till saken.
Jag såg klart boxen och blev tom.
Ringde Ida och sa att min livsglädje var borta.
Blev inte lite roligt när hon faktiskt hade ett riktigt problem.
Jag skrattade och lyssnade och gav henne råd och förklarade hur Elliott (i Scrubs) hade gjort.
Igår när jag inte kunde sova såg jag också på Scrubs men JD sa precis hur jag skulle tänka.

Men de hör inte hit.
Jag bestämde mig för att gå och köpa Säsong 2.
Tog på mig kläder och gick de 50 metrarna jag har till Hemmakväll,

Väl där så kunde jag inte hitta boxen någonstans. Jag kände hur den sista strimma ljus och hopp jag kände sakta slocknade. Jag frågade den trevliga herren som ägar affärn om han hade boxen.
Den var slut men skulle kanske komma imorn.

MItt hjärta brast och jag gick utanför affärn och stod där ett tag.
Började förtvivlat att vandra runt i Övikinnerstad.

Om sanningen ska fram så gick jag bara till parken efter att jag i cirklar runt parkeringen.
Men ändå. 

Detta är jag i Örnparken.
Ser inte ut som ett happy smile.



Inte de smartaste skorna att ha på sig på en snöig kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela