MadebyM

Made with love Made by M

Lite i förskott minsann

Publicerad 2008-12-16 16:36:04 i Alla dessa saker,

Jag har inte skrivit på väldigt länge,
Min dator är trasig och jag har inte orkat sätta mig på bibblan och skriva,
Men det gör jag nu.

Allt är bra för övrigt,
Har mina sista föeläsningar imorn och sen är jag "ledig" i tre veckor.
Jag ska jobba några dagar,plugga många dagar och umgås med underbar människor.

Så vill ni leka så är det bara att ringa mig för jag vill nästan alltid leka :D

Men om jag inte skriver mer nu före jul så hoppas jag alla får det underbart.
Så God jul och Gott Nytt år i förskott!! :D


En något magrare Marie med gamla glasögon, detta måste ha varit förrförra julen!

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-12-17 21:45:28

hej snyggve!

Vill du färga håret på mig på fredag? Om du kommer då alltså! MamaAnna har klippt mig, så nu är jag vacker med en toutch av skabb..

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-12-18 12:07:17

för att jag har sjukt mkt utväxt. Inte snyggt! och det tar ju bara 1 h. Vi ska väl inte4 börja se film 1700 på fredag eller???

Postat av: Vicky

Publicerad 2008-12-18 15:02:05

Konsten att se galen ut ;)

Postat av: Rebecka

Publicerad 2008-12-18 15:18:13

God Jul & Gott Nytt År i förskott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela