MadebyM

Made with love Made by M

Höst, Vinter, Vår , Sommar

Publicerad 2008-08-05 09:44:29 i Alla dessa saker,

Idag är det en ny dag, igen.
Och det har varit så kallt nu på morgonen att man inte kan förneka att det
kommer bli höst snart.
Det känns skit trist eftersom jag knappt har fått känna sommaren.

Men jag gillar hösten.
Även fast jag är mörkrädd så är det så mysigt mörkt ute och man får ha halsduk på sig!
Sen när man kommer in så har man en speciell lukt. Man luktar ute på ett mysigt sätt.

Fast jag kan ju inte förneka att jag gillar sommaren.
Alla människor lyser på ett helt annat sätt.
Alla är glada och man får bada och jag tycker det är så lätt att välja kläder när man ska gå ut.

Alla årstider är ju toppen.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2008-08-05 14:46:58

Alla årstider har sina lyft =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela