MadebyM

Made with love Made by M

Torsdaaaaaag, snart helg!

Publicerad 2008-04-10 17:29:25 i Alla dessa saker,

Så segt det har varit i min skalle idag alltså, går inte att beskriva,
Och så har jag träningsvärk från min enda lektion jag hade igår,
Cirkelträning, inte alls kul, bra träning, TYDLIGEN!

Idag fick vi veta hur vi skulle göra vår projektrapport.
SÅ HILMA JOBBIGT! Jag har inte ens börjat men har redan tröttnat.
Man ska ju göra en vetenskapligrapprt med hundra olika saker, inte alls särskilt kul!
Men de är ju något man måste göra så.

Och jag har två veckor på mig nu att göra typ 2 månaders matte!
Stressad är ordet i söker.

Nu är de slutpratat om tråkiga saker!
Idag är det exakt 2 månader kvar till vi tar studenten!
Så skynda er och hitta en viiiit studentklännning!

Fast det börjar bli pirrigt nu, kommer jag in på något universitet eller inte?
Jag har ju faktiskt sökt på sju ställen, så nånstans borde jag ju få komma in!! :D

I helgen är det pyjamas party på hotellet!
Hoppas alla taggar!!! Haha, ska bli spännande och se om någon kommer i pyjamas!

Asså Ulla va så himla knäpp idag, Pinsamt!!
Hon såg en bil med en lite hängig spoiler, sen gick hon fram och puttade på den med skon
och sa " De här var ju snyggt".
De värsta var att chaufförn satt i bilen med en kompis och bara gapade åt henne!
Herre min jeeeee, vad jag skrattade!
Ulla blev inte ens röd i ansiktet och lyfte handen och sa "Tja" till chauffören sen gick vi!
Haha :P

Men nu ska ja fara och simma!

Simma lugnt gott folk! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela