MadebyM

Made with love Made by M

Till alla er som inte riktigt har förstått :D

Publicerad 2008-04-18 15:43:13 i Alla dessa saker,

Nu ligger till så här att jag vet att ni läser min blogg fast ni inte lämnar några kommentarer.
Så jag ville bara säga att det går att kommentera även fast man inte är medlem, alltså även om man inte har en egen blogg. Så gör de nu för sjuttsingen ;P

Och så tycker jag att NI borde blogga lite.
http://www.blogg.se/

Jaja, nog tjatat som en liten tant.
Nu är det helg igen gott folk.
Sj ska jag jobba. Inte alls spännande.
Men det kommer bli bra,
Efter blir det Tess eller Henrik :D

Till er som vill ligga hemma och gråta lite så kommer den här sköna låten.

Jordin Sparks feat. Chris Brown- No air


(Chorus)
Tell me how I'm supposed to breathe with no air.
Can't live, can't breathe with no air.
That's how I feel when I know you ain't there.
There's No Air No Air.
Got me out here in the water so deep.
Tell me how you gon' be without me.
If you ain't here, I just can't breathe.
Its No Air No Air.


Till er som ska parta lite:

Madonna, Justin, Timbaland- 4 minutes


If you feel it
It must be real just
Say the word and
I'ma give you what you want

Ha en bra bra helg, slå en pling/ Marie

Kommentarer

Postat av: Laban

Publicerad 2008-04-18 17:19:35

Jag läser din blogg ;) men jag är sämst på att kommentera!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-04-18 22:11:44

Haha, jätte kul att du läser iaf :D
Jag läser din me, fast jag är också dålig på att kommentera.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela