MadebyM

Made with love Made by M

Saker

Publicerad 2008-04-16 15:52:54 i Alla dessa saker,

Hon är gossipgirl
Hon är så himla cool.
Hon heter Kirsten Bell och är huvudkaraktären i tv-serien Veronica Mars.
Veronica Mars är en seire som handlar om en tjej som är i min ålder ungefär
hon jobbar med sin pappa som är privatdetektiv.
Hon har alltid en ny kille och hon hamnar alltid i trubbel.
En av hennes killar är Joson Dohring. Jag älskar hans karaktär i serien, han är en badboy.
Men det är skit spännande, jag längtar efter säsong tre som kommer som box i höst.

Hon är också med i min favoritserie "Heroes",
Hon är på den onda sidan och kan skjuta elektricitet.

Men hon är inte bara med i Veronica Mars utan även rösten till gossipgirl!
Jajjemän det är hon som är gossipgirl!

Och inte nog med det hon är även rösten till en kvinna i Xbox 360 spelet Asassin.
Hon gör allt, hon är till och med kompis med Hayden Panettiere !

http://www.veronicamars.se/

http://www.heroestv.se/


   
Kirsten Bellx2, Jason Dohring och Hayden Panettiere

 
Veronica Mars och Heroes

Nu en helt annan sak.
"Måndag den 14 april kl 21 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla och hennes
familj, skicka det här vidare så att så mpnga fönster får lysa för Engla"

Är det för att hennes namn låter som en ängel?
Är det för att hon är så ung?
Är det för att det är tidningarna måste ha något att skriva om?

Jag orkar inte ens läsa tidningarna längre. Det står alltid masssa tragiska saker.
Jag mår dåligt av allt. jag har inget behov av att läsa om massa med folk som mår dåligt.
Jag är väl medveten om att folk gör det ändå.

Henrik köpte Aftonbladet och 19 sidor handlade om Engla.
Det är ju galet. jag är inte okänslig eller hatar andra männsikor,
men varför detta överanalyserade?
Har dom aldrig hört frasen Vila i Frid?

Rest in Peace, Requiescat In Pace,Υπόλοιπο εν την ειρήνη,
平和の残り, Repos dans la paix.

Under en livstid gråter en människa i genomsnitt 65 liter tårar.

Over and out/ Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela