MadebyM

Made with love Made by M

Lördagkväll

Publicerad 2008-04-20 01:12:11 i Alla dessa saker,

Ja, nu sitter jag här själv på en lördagkväll, inte så spännade,
Och då tänker ni, hur går det till att en så ung. vacker härlig tjej sitter hemma sj på en lördag.

Så här ligger det till, mina vänner och min pojkvän, nästan alla i hela världen är i Storuman!?
Då kan man ju fråga sig vad det är som är så coolt med Storuman och då kan jag berätta för er att
det inte alls är så coolt.
En känd armbryeterska är därifrån, det är inte Ida Grahn som jag menade
 om de va de ni trodde och så är nån känd typ skidskytt eller nåt därifrån.


Storuman

Fast en sak är ju faktiskt ganska coolt och det är ju att två av de viktigaste i mitt liv kommer därifrån.
 
Henrik och Ida, http://chicksan.blogg.se/

Jaja, nu sitter jag iaf här i mina föräldrars kök och äter kycklignudlar.
Gott och ensamt.

Jag och Ulla har nyss varit ute och dragit raggen. Vi har pratat mkt skit men en sak vi pratade om var om
hur många som når dåligt utan att riktigt veta varför.
Som en kompis till mig som verkligen är vacker, som är smart, rolig, hon har pojkvän, bra vänner
och som nyss har fått heltidsjobb på ett ställe hon tycker de är asroligt att jobba på.
Hon har de fast ändå mår hon dåligt, Ändå så är det inte bra, Vad ska man göra?

Hur kommer det sig att folk som "borde" vara lyckliga,
som i andras ögon har allt,
 hur kommer det sig att de ska måsta må dåligt?

Och hur folk som kanske inte ens har rinnande vatten kan bli glad för små saker?

Om du vet så får du gärna förklara för mig!

Hur kommer det sig att mina inlägg alltid slutar med dåliga tankar?

Men nu vill jag tipsa om ett "lipbalm" det är från lypsyl och innehåller Bivax.
På tuben står det  "with pure Swedish beeswax"
Jag vet inte riktigt om det är så helande på läpparna men det har en god lukt enligt Hazel
och så får man som en så rolig känsla på läpparna :D

Jag blir förvirrad, hur kommer det sig att i modetidningarna så står det att man inte ska ha text på sina
tröjor .
Men på http://nelly.com/Default.asp? så har dom tagit in ett nytt "kändismärke" med massa texter?!
Märket heter "Local Celebrity"
Marie är förvirrad!

Marie gillar texten!
 
Sanningar!

Men ha en trevg fortsatt helg mina damer och herrar den denna låt!


Adele-Chasing pavements.
 

I've made up me mind
Don't need to think it over
If I'm wrong I am right
Don't need to look no further
This ain't lust
I know this is love




Sagt och gjort idag!

"-Sen tog jag en snus och chillade"
Alle

"-Jag virrade bort mig och missade bussen"
Olle


Emil D. Ågran säger:

"sverige är musikbranchens rektum"


Ð@®ķߣΘΘÐ - "Kill 'em all! Ya-Ha! " säger:
"En låt som passar din personlighet. ROFLMAO"


Låten han menade var denna
http://www.youtube.com/watch?v=o2iZkqm32cg

Och för de som inte vet vem DarkBlood är så är det min bror.
Och för de som inte vet vad ROFLMAO är så betyder det
Roflmao = Rolling on the floor laughing my ass off..

( Jag visste inte, för jag bryr mig inte, ofta man behöver förkorta de, NOT) :P

Förresten, ses vi på Märsta fritidsgård den 10 maj?
Då ska nämligen Shazaaam spela där!
Cya?

Over and out/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela