MadebyM

Made with love Made by M

Klaga mera vettja :D

Publicerad 2008-04-07 22:37:26 i Alla dessa saker,

Nu har jag visst fått lite klagomål för att jag skriver blogg utan att presentera mig själv!
 
Så jag får väl göra de nu då!

Jag heter Marie, kallas Mary av mina vänner.
Min alldeles speciella själsvän eller hur man ska säga kallar mig för M.
Kort och gott!

Jag går mina sista veckor på omvårdnadsprogrammet på Tannbergsskolan.
Jätte spännande fakta, NOT. 
Men det säger en hel del om hur jag är.
För att orka jobba inom vården så måste man ha vissa karaktärsdrag så att säga!
Skryter mer på mig sj sen! :P

Jag har bott lite överallt i Sverige, de har varit mest upp och ned.

Jag är oerhört nöjd med allt också just nu.
Jag är lycklig kan man väl helt enkelt säga, för de mesta iaf!

Min lillebror, som beter sig som min storebror är viktig! 
Han håller mig sane in this family!

Henrik, Ida, Linnéa, Annie, Elin, Ulla, Hazel, Fia, Sandra,
Michan, Alle, Alexandra, Björn och ja och alla ni andra gör så att jag
kan leva!
En liten kärleksförklaring! :D 

Vad ska man mer säga, jag är intresserad av massa saker men samtidigt inga!

Så nu orkar jag faktiskt inte skriva mer om mig sj, de är uttröttande!

Men en sak ska jag säga, asså ser man de här klippet med Björn Gustafsson så måste man älska honom!
Första(!) gången jag såg de här klipper var idag och jag doooog nästan av skratt!
Han är så roligt! HELT klockren!

Se och njut!



Over and out/ M

Kommentarer

Postat av: DarkBlood

Publicerad 2008-04-08 17:01:27

Vaddå beter sig som din storebror? :O Gör jag verkligen det? *stolt*

Postat av: M

Publicerad 2008-04-09 16:34:22

Haha jo de gör du ibland.
Du är klokare än mig och inte lika galen!
/ "Lillasyster" (!) Marie

Postat av: DarkBlood

Publicerad 2008-04-13 00:59:03

Meeeh, särbarn. >_>
Skriva normalt på svenska kan du ju inte heller. Det inte de. Lär dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela