MadebyM

Made with love Made by M

Helgen är här.

Publicerad 2008-04-25 13:15:30 i Alla dessa saker,

Vad ska man skriva i sin blogg?
Ska man skriva om händer i ens liv varje dag?
" Idag har jag ätit te och mackor till frukost"
Eller ska man försöka lösa världsproblem?
"Om vi börjar källsortera våra sopor så lever våra barnbarn vidare"
Eller ska man skämta om folk, eller ska man skvallra om allt och alla?
Tror man att man är så j*vla populär att alla i hela världen kommer läsa vad man skrivit?

Av vilken anledning man nu än skriver av så måste ju jag säga att det är ganska roligt.
Jag skriver för att det är roligt. Jag skriver för att jag ibland har lite att göra.
Jag skriver för att få ur mina tankar och åsikter.
Hur kan det vara omodernt att skriva om vad som händer?
Om man inte vill läsa så gör inte de.

Nu är det helg iaf.
Det är galet hur snabbt tiden går nu för tiden.
Det är alltid lika underbart med helg för

Det är nu man ska ha trevligt med människor man trivs med
Det är nu man ska vila upp sig för nästa vecka.
Det är nu man hinner göra saker man inte hunnit under veckan.

Man ska inte ligga hemma och snö in sig på alla hemska saker.
Det är bara du som kan ändra för dig sj.

I helgen kommer jag att äta grillat hos Ida och Annie och massa vänner!
Det kommer att bli jätte härligt.
Nu har man ju fått lön också så man kan börja leva lite igen.

Sen ska jag jobba och sen blire barndop.
I kyrkan, känns inte så exhalterande men det är mitt gudbarn som ska döpas!
Jag har köpt ett underbart liten halsband till henne. LOVE IT.
Fick hjälp att välja av Linnéa , som tog körkortet för precis en vecka sen!
Grattis tjejen! Det ska vi fira i veckan!



Jag blir så förbannad på mäniskor som dömmer folk utan att veta fakta.
Ta reda på fakta innan ni har något att säga.

Men nu ska ni alla ha en bra helg!!!!

Afasi och Filthy
xoxo/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela