MadebyM

Made with love Made by M

Dagarna

Publicerad 2008-04-27 14:04:37 i Alla dessa saker,

Alla dessa dagar man går igenom.
När den ena slutar börjar en ny.
Jag har lagt bakom mig många men har fler dagar kvar.
Många fler hoppas jag.
Vissa kommer att vara fyllda av glädje medan vissa kommer vara fyllda av sorg.

De här dagarna som har varit den här veckan har varit fylld av
alla känslor i uppslagsboken.

Glädje, förvirring, sorg, hat, kärlek, lycka
självinsikt , ilska, ödmjukhet, vårkänslor, ledsen,
rädsla, lust

Jag har varit arg och förvirrad för jag vet inte hur man ska hantera vissa saker.
Förvirrad när jag insett att det jag trott inte varit så.
Arg när männniskor inte tänker som jag när jag tror att jag har rätt.

Ledsen för att människor ska behöva må dåligt,
Ledsen för att vi människor gör varandra ledsna,
Ledsen för andra, ledsen för mig sj.

Men jag har känt mycket glädje.
Glädje över att jag har Henrik.
Glädje över årets första mjukglass.
Glädje över att Ulla och Ronnie haft 5 underbara år tms.
Glädje över att Linnéa har tagit körkortet.
Glädje över att våren är här.
Glädje över Snö.
Glädje över små vänner.
Glädje av stora magar och god mat.

Men jag tror att jag lärt mig mycket den här veckan också.
Jag har lärt mig att inget är som det verkar.
Jag har lärt mig att man alltid kan luncha med människor det var länge sen man såg.
Jag har lärt mig att pengar tar slut snabbt.
Jag har lärt mig at man måste vara rädda om varann.

Jag hoppas att alla har haft en bra vecka.
Jag hoppas att den där pojken som bröt benet mår bra.
Jag hoppas att Jojje får de bra i Umeå.
Jag hoppas det går bra att tatuera sig.
Jag hoppas Annie vet att jag tycker om henne.
Jag hoppas att vi aldrig slutar prata med varandra.

Nu ska jag snart på barndop. Barnet som ska döpas är mitt gudbarn.
Att vara gudmor kan bli stort.
Glöm aldrig bort att älska.

Här kommer min vecka.








  

 


Rihanna- Take a bow



[Intro]
Ohh, how about a round of applause,
Yeah, standin' ovation,
Ooh ohh yeah, yeah yeah yeah yeah.

[Verse 1]
You look so dumb right now,
Standin' outside my house,
Tryin' to apologize,
You're so ugly when you cry,
Please, just cut it out.

[Chorus]
Don't tell me you're sorry 'cause you're not,
Baby when I know you're only sorry you got caught,
But you put on quite a show (oh),
You really had me goin',
But now it's time to go (oh),
Curtain's finally closin',
That was quite a show (oh),
Very entertainin',
But it's over now (but it's over now),
Go on and take a bow, ohh ohh.

[Verse 2]
Grab your clothes and get gone (get gone),
You better hurry up before the sprinklers come on (come on),
Talkin' 'bout girl, I love you, you're the one,
This just looks like the re-run,
Please, what else is on.

[Chorus]
And don't tell me you're sorry 'cause you're not (mmm),
Baby when I know you're only sorry you got caught (mmm),

But you put on quite a show (oh),
You really had me goin',
But now it's time to go (oh),
Curtain's finally closin',
That was quite a show (oh),
Very entertainin',
But it's over now (but it's over now),
Go on and take a bow, ohh.

[Bridge]
And the award for the best liar goes to you (goes to you),
For makin' me believe that you could be paithful to me,
Let's hear your speech out,
How about a round of applause,
A standin' ovation.

[Chorus]
But you put on quite a show (oh),
You really had me goin',
But now it's time to go (oh),
Curtain's finally closin',
That was quite a show (oh),
Very entertainin',
But it's over now (but it's over now),
Go on and take a bow.

But it's over now.

Ta hand om varandra.
Med Kärlek/ Marie

Kommentarer

Postat av: Laban

Publicerad 2008-04-28 16:48:34

Jag tycker Tuss är så sött, och det passar in med Engla. :) Det ska vara lite ovanligt, något som ingen annan har :D
Nja, ingen speciell (ingen som jag kan nämna här iaf :P ifall den personen ser det)

hur mår du annars då? sååå härligt med vår :D

puss lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela