MadebyM

Made with love Made by M

Btw

Publicerad 2008-04-20 01:30:29 i Alla dessa saker,

Glömde ju att ge er som tänker fortsätta festa en låt!
Den här är bajsa bra :D


Och för er som festar utan alkohol så tänker jag tipsa om den här goda drinken

 

I Sverige kallar vi den här uppfriskande drinken för
"Kallt kranvatten med is och frysta jorgubbar"
Underbart.

Och så här såg det ut idag när vi drog raggen runt stan! ;P

  
Henrik( Annie drar smygen därbak), Elin och Idas fötter

  
En bil i snön,  Mary and Benk och blommor.

For more Benk and Mary love
http://www.pixbox.se/alb_show_id748706_page0.html

Och jag skrev ju nyss i ett inlägg att jag ville börja använda min skinnjacka igen,
Idag fick jag det :D

xoxo/ M

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-04-20 03:27:10

Marie, din blogg är uuuunderbar att läsa. i love it !

xoxo / I

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela