MadebyM

Made with love Made by M

All for you!

Publicerad 2008-04-06 19:10:45 i Alla dessa saker,

Jag har massor med tips i hjärnan och här kommer dem, all for you!

En bra film som jag såg imorse är en film med Rachel Bilson (snygg snygg snygg) och Hayden Christensen ( som jag var kär i när jag var liten) Samuel L Jackson och Teddy Dunn (från Veronica Mars) är också med!

Den handlar om en kille som kan se hela världen eftersom han är en "Jumper" , vilket också är titel på filmen.
Han kan "hoppa" genom väggar och allt möjligt sånt. Samuel L Jackson är på den onda sidan och han är en paladiner, en sån som söker upp och dödar jumpers. De dödar dem för att de är de anser att Gud är den enda som borde ha sådan kraft. Den är iaf väldigt bra tycker jag. Känns kanske lite stressad men de finnas snygga människor att titta på och fina ställen!

  

Ny till något helt annat, Väskor!
Som ni kanske vet så är det färgstarka väskor som är helt rätt nu i vår!!!
Kolla in Blairs i Gossipgirl i program 10. Jag älskar.
Fast jag håller mig nog till min svart Friis väska lite till!

Kolla även in alla hennes diadem, det är också en het accessoar i vår!
Snyggt med rosett men jag använder mig av enfärgade enkla! Lika snyggt  tycker jag!
 

 





Jag älskar vita Sneakers.Jag har använt mina så mkt att de inte är vita längre!
MIna måste sneakers förutom ett par Fred Perry är Marc Eckos nya.
De är gjorda i vitt läder med koifish mönster!

Smycken att samla på sig och använda för alltid är Ouch by ko-ko-no!
De är Japanskt inspirerade och har alla fina budskap.
Jag har en halskedja och ett armband med en rainbow berlock!
Jag har även ett ägg som jag fått av llind.
Titta och njut!

http://www.ouchbyko-ko-no.com/

Mitt sista tips för dagen är för de som gillar svensk hiphop!
Den grovt underskattade Shaz! Jag vet att han inte kan säga R men han har så sköna rim!

http://www.myspace.com/shazaamtheflowofthecentury

Nu är jag klar! Nu ska jag titta på LA ink med Kat von D!

Made with love, Made by M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela